11.8.04

Gisterochtend kwam de warmte, het zweet, de adem en de waas. Maar ik ken de signalen ondertussen en nog voor het zwart doorkwam lag ik al op m'n rug met een vochtige lap op m'n hoofd. Hoe ouder, hoe watjer; het gaat nog steeds door. En donderdag zal er opnieuw angstzweet zijn, zelfs vrijdag en zeker maandag.
En toch was het een dag van geruststelling. Ondanks het onderzoek met de woorden groot, draadje, openhouden en opereren, ondanks de brand achteraf. Geruststelling. Het zal met lief te maken hebben, met haar hand op mijn schouder en haar hand door mijn haar en haar hand bezig met onze vakantiefoto's.

En lief heeft een nieuwe telefoon. En ik heb een biografie voor de Nederlanders, en Wit is altijd schoon (zo'n schoon rijm! en dat voor 1 euro 50..). Ziehier die officiƫle biografie:

--We weten om wie het gaat-- (1979) is geboren in de Antwerpse Kempen maar woont sinds zijn studies Germaanse talen (Nederlands en Zweeds) in Gent, alwaar hij wel eens wat leest en schrijft. Hij is werkzoekend.

Geen opmerkingen: