2.8.04

Net terug uit Stockholm en Småland, alwaar brandgans en witte kwik welig tieren. En alwaar ik mij deze keer, o.a. door dat welig tieren, liet verleiden tot de aankoop van Fågelguiden. Wie weet slaag ik er zelfs in om elke eerste bewuste waarneming van een soort in dit boekje aan te geven. Met mijn schandalig over-priced, maar niet vegend, vulpotlood uit Åhléns. Voorlopig zijn dat dus:

-brandgans (vitkindad gås/juli 2004/Skeppsholmen)
-witte kwikstaart (Sädesärla/juli 2004/Lönneberga)
En ook dit:
-roodborst (rödhake/aug 2004/liefs terras in Lommel)
U merkt op dat er nieuwe lay-out mogelijkheden zijn binnen Blogger. Ik ook. Al dat goede nieuws. Nu wat tegengewicht: Ik kreeg geen job als lector, ik kreeg geen job als corrector (of is dat ook goed nieuws?), en er zit een gat in mijn lijf waar er geen zou moeten zijn. Dat volstaat. Ja toch..

Geen opmerkingen: