24.3.06

natuur in huis

Ik vond een tweedehands bladwijzer in de groene boekenwinkel. Het is een bloem, drie bloemen; het is de mooiste die ik heb. Hij zit nu in Amsterdam, wat ik er kocht – een pocket, een boek met het beste formaat voor een treinlezer, maar een best lullig formaat voor bloemen. (klik?)

Ik plunderde net de bosjes bloemen op de eettafel. Ze waren sowieso aan vervanging toe. Er moet wat in Saturday, omdat dat ook McEwan is, en wat in de verzamelde Armando, Schoonheid is niet pluis, dik en zwaar.

een bloem, een blad, een bladwijzer

een bloem, een bladwijzer, een boek

een bloem, bijna een bladwijzer

Meer over Amsterdam: de Thalys ernaartoe zit vol op 9 en 10 april. Ter compensatie reis ik vanavond naar Antwerpen, morgen naar Mechelen. Waarschijnlijk zie ik daar duiven.

Geen opmerkingen: