2.9.08

musea / schoon / Berlijn

We waren in Berlijn, we beleden mijn liefde voor natuurhistorische musea.
Op de website staat dat er 'Wiener Würstchen oder Bouletten mit hausgemachtem Kartoffel- oder Nudelsalat' zijn.  Maar er is ook gewoon malachiet.

We waren in Berlijn, we beleden mijn liefde voor natuurhistorische musea. Op de website stond dat er 'Wiener Würstchen oder Bouletten mit hausgemachtem Kartoffel- oder Nudelsalat' waren. Maar er was gelukkig ook gewoon malachiet.

En ik vertel niets nieuws als ik zeg dat Avondlog een zeer schoon weblog is, vol waarheden bovendien. Ik citeer voor u:

Zo, weet ik, moet een museum zijn. Een beetje stoffig, dat verhoogt de concentratie. Er is een koffiehoekje waar je lang kunt zitten staren naar een zeer gesoigneerde, erg Duitse caissière. (bron)

3 opmerkingen:

Lope de Aguirre zei

Een foto van de gesoigneerde, erg Duitse caissière was geen overbodige luxe geweest.

Anoniem zei

De foto van maalchiet maakt dat meer dan goed.

Koen Peeters

peren zei

U hebt natuurlijk beide gelijk.