23.10.04

Mij lukt het niet: een product met een bon kopen en die bon ook daadwerkelijk van de prijs afgetrokken krijgen aan de kassa. Zelfs al plakt de bon op de verpakking zelf, dan komt hij nog steeds vastgeplakt mee thuis, ben ik hem vergeten en hebben ze hem aan de kassa niet gezien. (Waarom trouwens de streepjescodelezer niet dadelijk leren dat dat product in promotie staat?) Het gebeurt mij vooral bij bier en desserten. Maar ook bij leeggoed. Dan heb ik een bonnetje gekeregen bij het inleveren van mijn flessen, maar laat ik dat aan de kassa in mijn mandje liggen, of is het tegen die tijd onvindbaar. Je kan het aan mijn gezicht aflezen, denk ik, dat ik een teveelbetaalder ben, en frituuruitbaters profiteren ervan door mij te weinig wisselgeld te geven op viandellen.

Lief kan het wel. Maar ik doe de inkopen. En het frituurbezoek. En het zagen. En het kijken naar deze website.

Geen opmerkingen: