24.9.04

"U bent waarschijnlijk fout ingelicht, meneer"

In augustus, waarin ik niet werkte, verdiende (of kreeg) ik meer stempelgeld dan mijn totaal inkomen deze maand zal zijn, een maand waarin ik tussen het stempelen door ook enkele interims deed. Ik zei het eerder al: kasten, muren, formulieren, ze maken me gek.

Deze wetenschap is het resultaat van een hele voormiddag aan busritjes. Heen en weer door de buien, formulieren in de hand, tussen vakbond, werkwinkel en dienstencentrum. Waarna ik natuurlijk vergat het makkelijke en fijne formulier van de dag af te handelen; mijn Standaard-spaarkaart is vol en kan geruild voor de dvd's van The office. Ik citeer uit het reglement van de spaaractie:

Er is geen aankoopverplichting. De spaarpunten, alsook de spaarkaart mogen nagetekend worden.
Qua flexibiliteit kunnen de overheden daar alvast iets uit leren. En James!, mijn sloffen, jazz en een goed boek nu. Ik wil wat rusten.

Geen opmerkingen: