14.2.06

het beste uit 2005-2006

Het was weer 12 februari; eindejaar. Lijstjestijd, ook dat. 127 boeken las ik deze keer en maakt dat dan een trend?

Als dat zo doorgaat, ben ik eind 2009 gestopt met lezen. [Hier zou een smiley kunnen, maar dat zou lelijk zijn (en hier nog één).] Maar geen geklaag nu, wel gewoon het beste van het gelezene:
Kader Abdolah Het huis van de moskee
Louis Paul Boon Mijn kleine oorlog
Louis Paul Boon De Kapellekensbaan
Jonathan Safran Foer Extremely loud and incredibly close
Pieter Gaudesaboos Hoe oma plots verdween
Mark Haddon Het wonderbaarlijke voorval met de hond in de nacht
Nicole Krauss De geschiedenis van de liefde
Leo Pleysier De trousse
Jutta Richter De zomer van de snoek
Jutta Richter De dag dat ik spinnen leerde temmen
Seth Ventilatoren
Toon Tellegen & Marit Törnqvist Pikkuhenki
Peter Terrin Vrouwen en kinderen eerst
Craig Thompson Carnet de voyage
Bette Westera & Yvonne Jagtenberg Suja, suja kindje
Frank Westerman El Negro en ik
En de beste wensen.

Geen opmerkingen: