30.7.05

enige info over mijn mobiele telefoon

[1] Ik maakte net 17 foto's van het schermpje van mijn gsm.

[2] Lief vindt dat ik een nieuwe gsm nodig heb; ik heb hem al sinds 2000 en de volledig opgeladen batterij houdt het in gesprek exact twee minuten uit. Als iemand mij thuis opbelt, wandel ik met mijn gsm naar het stopcontact waar de lader standaard ingeplugd zit, ik verbind alles met elkaar en ga dan op de grond zitten bellen. Als iemand mij elders opbelt, spreken we kort.

[3] In mijn telefoon zit stof. Je ziet het zitten door het schermpje. Het zouden grotendeels huidschilfers kunnen zijn. Waarschijnlijk is er ook oorsmeer. Twee haren zijn er, dat staat vast. En Karel, Karel is er ook.

[4] Gisteren vond ik nog een nieuw huisdier. Toen ik een sms lezen wou, zag ik achter het schermpje van mijn gsm een klein wit-beige beestje rondmarcheren, Karel. Het liep de randjes af, tegen de klok in. En zal ik u wat vertellen, het doet het nog steeds. Was het 2009, dan was mijn gsm hip; dan had heel porgressief Japan een tamagochi-sims-terrarium voor kerels als Karel in zijn telefoon. Maar het is vandaag, helaas, en dus is Karel ook voor mij een aanwijzing dat ik een nieuwe telefoon nodig heb.

[5] Misschien word ik high-tech afgeluisterd door de CIA.

[6] Hieronder mijn mooiste foto van Karel.En eentje van een naamloze fruitvlieg. Op een koordje.


Geen opmerkingen: