2.8.07

Ik fietste met Vos van Geraardsbergen naar Kortrijk.

Wie in Geraardsbergen fietst, moet even De Muur op. Zo ook ik, zo ook Vos. Boven lag ik een kwartier op mijn rug naast de kapel uit te hijgen. Ik probeerde er niet te braken (dat lukte) en een Mister Choc Chocolate Caramel te eten (dat lukte maar half).

In Deftinge werden duiven gelost. In Opbrakel zag ik een groep van een dertigtal zwaluwen. Nooit eerder zag ik er in Vlaanderen zoveel bij elkaar. Aan de terreinen van F.C. Zegelsem stopte ik om dat van die duiven en die zwaluwen op te schrijven in mijn bruine boekje. Ook dat van De Muur.

FC Zegelsem
In Ruien kocht ik een broodje met kipcurry bij slagerij Kurt. Ik nam geen klantenkaart. In Zwevegem keek ik naar vissers. In Kortrijk dronk ik een Gini op een terras. Ook in Kortrijk schreef ik in mijn bruine boekje:

Nog een reden om naar Kortrijk te fietsen: in de Standaard Boekhandel – ik moet stoppen met kwaadspreken over de Standaard Boekhandel – hebben ze de nieuwe Jan van Mersbergen Morgen zijn we in Pamplona. Die vond ik tot vandaag in BelgiĆ« nelders.

Geen opmerkingen: