1.5.08

Op de fruitetiketten van de natuurvoedingswinkel staat sinds mensenheugenis bedankt en tot. Daar kijk ik niet meer van op. Maar dat de blauwe accenten op diezelfde etiketten zo mooi zijn, dat was me nog niet eerder opgevallen, niet voor maandagmiddag. Ik kocht toen 626 gram bananen, zeer kleine bananen, tegen € 2,31 per kilo. Totaalprijs: € 1,45.

Ik ben zelden thuis op maandagnamiddag, maar deze week was ik het dus wel. Ik at een zeer kleine banaan in de zetel en vond het prijsetiket mooi. Ik kleefde het op een blad dat ik op het werk helemaal zwart gekopieerd had. Naast me lagen De boodschapper en De Koran van Kader Abdolah. Op BBC2 scoorde Ronny O'Sullivan een maximum break.

Omdat ze ook mooi is: Maria

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik dacht eerst: "Ja, en nu een foto van het mooie etiket. Of de kleine bananen". En daarna dacht ik: "Hè, Maria?". En nog meer daarna las ik (en dat was een aha-moment): "Omdat ze ook mooi is: Maria". Zo.

peren zei

En haar interieur is blauw.