6.1.09

Eva K.

Tegenwoordig heb ik een kennis in Stockholm, ze heet Eva K. [Eva K. en ik weten erg weinig over elkaar, bijna niets. Ik weet dat ze kleinkinderen heeft en sinds twee maanden een nieuwe vriend: Ola. Ola, kan je denken, dat is ijscreem, maar in Stockholm is dat niet zo, daar is ijscreem GB Glace.]

Ik ging met mijn vriendin, met Ola en met Eva K. koffie drinken in Vete-katten aan Kungsgatan in Stockholm. Heel de stad stond er te wachten tot er een tafel vrijkwam en toen dat uiteindelijk gebeurde, was Eva K. iedereen voor, was zij er als eerste bij om te gaan zitten. “Jag,” zo zei ze tegen mijn vriendin, tegen mij, tegen Ola, “är snabb som blixten.”

Het is nu al een dierbare kennis, die Eva K.

2 opmerkingen:

Lope de Aguirre zei

Ik was ooit verliefd op een Eva K.
Maar als die nu al oma zou zijn dan heb ik me toen wel een beetje in haar vergist.

peren zei

Ik zal haar bij gelegenheid eens een foto van je laten zien.