4.9.09

Denk hieraan // 15 september 2009 // De bloemen // Koen Peeters

5 opmerkingen:

Lope de Aguirre zei

Dat valt als een dinges uit de lucht. Allez, hoe heet het. Ik weet het niet meer. 't Is in elk geval als een donderslag bij heldere hemel. Of: ik was in elk geval niet persoonlijk verwittigd. Als er een quiz van komt zoals vorige keer: ik weet niks van bloemen.

Kristof zei

Dank voor het signalement.

peren zei

"Als een Lope uit de lucht vallen."

In context: "Gisteren las ik op het perenblog dat de nieuwste van Koen Peeters op 15 september verschijnt! Iedereen wist daarvan, maar ik viel weer als een Lope uit de lucht."

Zoiets

Kristof zei

:-)

Anoniem zei

pieter, lope en andere vrienden van de goede boodschap,
heb een half jaar geleden al mijn e-maildressen kwijtgespeeld, maar stuur 's je e-mailadres (aan koenrm.peeters@telenet.be), dan nodig ik je persoonlijk (ik bedoel gewoon via een mailtje en zo) uit op de presentatie in Machelen, De Zondvloed om 3 uur op zat 19 september.
PS voor Pieter: op de eerste pagina van De bloemen wordt een varken geslacht, en het bloed spat m e t a f o r i s c h op het netvlies van mijn tienjarige grootvader, terwijl hij naar een roodborstje kijkt.