9.2.07

Soms mail ik met mijn moeder.

Hallo zoon.
Ik heb zojuist in mijn notities gezien dat jij in 88 ook een longontsteking hebt gehad. Eigenlijk herinner ik mij dat vaag, dus waarschijnlijk was jij daar dan ook zeker niet zo ziek van als J want dat herinner ik mij nog levendig.
Groetjes.
Je moeder.


Hallo moeder.
Ik geloof je graag. Ik weet niets van een longontsteking toen. Wat ik wel weet: in 1988, dat was het vierde leerjaar, had ik grote problemen met breuken, tellers, noemers, plus, min, maal en zeker ook gedeeld door. Ik had de eeste lessen daarover gemist. Dat moet door die longontsteking gekomen zijn.
Met groet.
Je zoon.
PS: bel me niet, ik lig in bed. Ik haat telefoons.
Soms mail ik ook niƩt met mijn moeder. Dan denken wij aan elkaar en vinden wij dat voldoende.

Geen opmerkingen: